Odense Gymnastikforening
Oplevelse – Glæde – Fællesskab

Spørgsmål og svar

Svar på typiske deltagerspørgsmål

 

* Mine hold-data - Kan jeg selv rette i dem?

Ja, når du har tilmeldt dig DHL Stafetten via vores net-betalingsside får du tilsendt en email der fortæller hvordan du kan gøre det. (HUSK derfor at skrive din email-adresse korrekt når du tilmelder dig)

* Parkere - Hvor kan jeg det?

På Dyrskuepladsens p-plads er der garanti for ledige pladser!

* Startnumre, stafetpind og madkurv - hvornår får jeg det? 

Først på selve løbsdagen, på den lille p-plads i skovkanten mellem Engen og jernbaneskinnerne.

 

Startnumre, stafetpinde, madkurv - Hvor henter jeg det?

Det hele afhentes i det store telt der står på den lille P-plads oppe i skovkanten (på Eng-siden, på vejen op mod jernbanen) mellem kl. 16.30-18.25.

 

Værdiopbevaring - Er der det?

Nej - Du og dine holdkammerater må hjælpes ad med at holde opsyn med jeres ting.

 

* Toiletterne - Hvor er de?

Toiletterne står lige ud til Skovalleen på samme side som Engen - modsat vejside af Is-huset.

 

Vandpost (drikbart) - har I det?

Ja, I skovkanten, tæt ved Udleveringsteltet og toiletterne.

 

Samaritterne - hvor er de? 

Lige op ad målområdet og skiftezonen.

 

* Holdfotografering - Hvor er det?

Fototeltet er placeret på Skovallén ( 'på den modsatte side af Skovsøen), og er åbent kl. 17.00-21.00.

  

* Starten på walk og stafetløb - hvor går den?

Starten på walk sker ved den blå ULTIMATE-portal ved siden af Odense Å. Stafetløbet startes 100 meter længere fremme, helt nede i bunden af Engen.

 

* Ruten - Hvordan ser den ud?

Du kan se ruten her på hjemmesiden. Klik på "Rutekort" i menuoversigten her til venstre.

 

* Firmateltene - de store som arrangørerne lejer borde og stole ud i - hvor står de?

Det er de meget store telte langs åen. Der er hængt sedler op både ved teltene og på bordene, som viser hvor de enkelte hold skal sidde.

 

* Egne telte - Hvor og hvornår må vi sætte dem op?

På Engen. Der er næsten frit valg - dog ikke på selve løbsruten, og ikke lige op ad skiftezonen. Kig på kortet over målområdet. Husk at holde 5 meter afstand til nærmeste nabotelt af hensyn til brandfaren. Afstanden skal være 5 meter, til telte der er 50m2 eller større.

Private telte må først opstilles fra kl. 10:00 den dag som holdet deltager, og skal være nedtaget og fjernet senest næste morgen, så de ikke står i vejen for næste dags arrangement.

Der vil være adgang for køretøjer på Skov Alléen i tidsrummet kl. 10.00 - 16.00.
Det er ikke tilladt at have køretøjer på pladsen.