Odense Gymnastikforening
Oplevelse – Glæde – Fællesskab

Klubtur til Vejen Idrætscenter

I weekenden var vi 56 atleter, trænere og forældre afsted til Vejen idrætscenter, og det var en tur der stod på fri leg og sociale aktiviteter.

Vibe, Frida, Helena og Rasmine fra ungdomsholdet  6-11 år, har lavet en lille tekst omkring vorest tur. God læselyst :-)

De voksne havde lejede en bus, som vi ankom med. Vi ankom 19:45 til Vejen idrætscenter. Vi boede på et Danhostel ved idrætscenteret, vi var i grupper på fire, delt på 15 værelser inklusiv badeværelse. Da vi kom fik vi lige lov til at indrette os lidt på værelset, hvorefter vi spiste medbringte madpakker i opholdsstuen. I idrætscenteret var der både: svømmehal med wellness og badeland, spring sal, klatrevæg, kantiner og mange andre haller. Hver morgen skulle vi være klar til at morgenjogge en 2 kilometers tur i området. Efter løbeturen var der morgenmad kl. 8:15.

Lørdag kunne man gå i svømmehal fra kl. 10-12 og 14-16. Der efter kunne man gå og hygge lidt. Der var også et snackbord med lækkerriger. Vi var meget i springsalen, hvor der bl.a. var trampoliner. Vi spiste aftensmad kl.18, der fik vi madpandekager. Bagefter tog vi i spring sal igen. Kl. 20.45 spillede vi hockey indtil kl.22:00. Lørdag aften spiste vi så meget slik, at vi ikke kunne sove, nogen gjorde i hvert fald! Vi skulle op og morgenjogge igen kl.07:45 ligesom dagen før. Bagefter spiste vi lækker morgenmad, og der blev spist godt til! ;-). Bagefter gik turen tilbage til værelserne, hvor der ventede en ordentlig rengøringstjans, hvor der blev en helt del beundring for den lille snabel støvsuger Henry. Efter vi havde gjort rent, skulle man gå over i idrætscenteret og hygge, man kunne også spille badminton i hal 1, men vi kunne desværre ikke være i springsalen, fordi der var nogen, der havde booket den. Kl. 12 var der frokost i opholdsstuen, hvor vi fik sandwich :-) kl. 12:50 skulle vi mødes i idrætscenteret, for vi skulle med bussen kl.13. Køreturen varede lidt over en time, men det var en rigtig hyggelig bustur, syntes nogen i hvert fald!

Tak for en virkelig hyggelig klubtur til Vejen idrætscenter vi nød det!!!