Odense Gymnastikforening
Oplevelse – Glæde – Fællesskab

Skadeforebyggelse

Hvis du ikke kan se denne e-mail, så tryk her.
dgi.dk

Træn din core derhjemme

Her er 5 øvelser, der hjælper med at forebygge skader og optimere din træning.

  Prøv de 5 øvelser  
Til dig, der er vild med at løbe

3 råd til løbetræning om vinteren

Få ekspertens råd til, hvordan du skal gribe vintertræningen an, så du undgår at tabe både pusten og lysten.

  Læs de gode råd  
Til dig, der er vild med at cykle

Hometrainere giver effektiv træning og fedt fællesskab

Den virtuelle verden har givet hometrainere medvind i de kolde måneder. Det er både god og effektiv træning.

  Se introduktionsvideoen  

Prøv disse 6 idrætter og bliv en stærkere MTB’er

Her er 6 fede aktiviteter, der både er sjov og sund afveksling og gør dig klar til foråret på cyklen.

  Se hvilke 6 idrætter  

Er du klar på nye udfordringer?

Du kan i aktivitetskalenderen søge efter kurser, uddannelser, events, stævner, løb og meget mere indenfor den idræt du brænder for. 

  Søg dig frem  
Aktiviteter tæt på dig
Er disse nyheder eller aktiviteter ikke fra dit område, så kan du opdatere dine indstillinger

Crossløb på Nyborg Vold

Tag hele familien med ud og oplev naturen og få frisk vind i ansigtet. Løbet på Nyborg Vold er velegnet både for motionister, børn og konkurrenceløbere. Vælg mellem distancer på 3 eller 9 kilometer.

  Tilmeld dig nu  
Kost & ernæring

Ekspert: Spis alsidig kost og spar på vitaminpillerne

Diætist Anne Ravn afliver mange myter om vitaminpillers effekt. Hun opfordrer i stedet til spise en varieret kost

  Se de gode råd  

Lav dine egne müslibarer

Når du skal træne i længere tid, er det en god idé at have lidt brændstof med. Det kan gøres nemt, sundt og billigt med en rugbrødsmad, men er du mere til energibarer, kan sagtens lave dem selv.

  Få opskriften