Odense Gymnastikforening
Oplevelse – Glæde – Fællesskab

Spørgsmål og svar

Svar på typiske deltagerspørgsmål

 

* Mine hold-data - Kan jeg selv rette i dem?

Ja, når du har tilmeldt dig DHL Stafetten via vores net-betalingsside får du tilsendt en email der fortæller hvordan du kan gøre det. (HUSK derfor at skrive din email-adresse korrekt når du tilmelder dig)

* Parkere - Hvor kan jeg det?

På Dyrskuepladsens p-plads er der garanti for ledige pladser!

* Startnumre, stafetpind og madkurv - hvornår får jeg det? 

Først på selve løbsdagen, på den lille p-plads i skovkanten mellem Engen og jernbaneskinnerne.

 

Startnumre, stafetpinde, madkurv - Hvor henter jeg det?

Det hele afhentes i det store telt der står på den lille P-plads oppe i skovkanten (på Eng-siden, på vejen op mod jernbanen) mellem kl. 16.30-18.25.

* Hvordan fungerer tidtagningen?

Holdets tid starter når den første løber passerer starten, og slutter når den femte løber passerer målstregen.

Når løber 1 skifter til løber 2, vil tiden fra målstregen og frem til startlinjen således være en del af løber 2’s samlede tid.

Man vil efterfølgende kunne se hvor meget skiftetiden udgør af løber 2’s samlede tid i det gule felt transition på live.ultimate.dk

 

Værdiopbevaring - Er der det?

Nej - Du og dine holdkammerater må hjælpes ad med at holde opsyn med jeres ting.

 

* Toiletterne - Hvor er de?

Toiletterne står lige ud til Skovalleen på samme side som Engen - modsat vejside af Is-huset.

 

Vandpost (drikbart) - har I det?

Ja, I skovkanten, tæt ved Udleveringsteltet og toiletterne.

 

Samaritterne - hvor er de? 

Lige op ad målområdet og skiftezonen.

 

* Holdfotografering - Hvor er det?

Fototeltet er placeret på Skovallén ( 'på den modsatte side af Skovsøen), og er åbent kl. 17.00-21.00.

  

* Starten på walk og stafetløb - hvor går den?

Starten for både walk og stafetløbet startes ved "Start-portalen" helt nede i bunden af Engen efter skiftezonen.

 

* Ruten - Hvordan ser den ud?

Du kan se ruten her på hjemmesiden. Klik på "Rutekort" i menuoversigten.

 

* Firmateltene - de store som arrangørerne lejer borde og stole ud i - hvor står de?

Det er de meget store telte langs åen. Der er hængt sedler op både ved teltene og på bordene, som viser hvor de enkelte hold skal sidde.

 

* Egne pavillioner - Hvor og hvornår må vi sætte dem op?

Max 3x3m og kun i områderne for "Private telte". Kig på kortet over målområdet. Husk at holde 5 meter afstand til nærmeste nabotelt af hensyn til brandfaren.

Private telte må først opstilles fra kl. 10:00 den dag som holdet deltager, og skal være nedtaget og fjernet senest næste morgen, så de ikke står i vejen for næste dags arrangement.

Der vil være adgang for køretøjer på Skov Alléen i tidsrummet kl. 10.00 - 16.00.
Det er ikke tilladt at have køretøjer på pladsen.